|
Отзыв о Daewoo Nexia 2011 года
Автомобиль:
Daewoo Nexia N150
2011
г.в.,
седан,
механическая коробка передач,
Передний привод
, пробег - 3100 км, двигатель - 1.6 бензин
Автомобіль придбав у вересні 2011 року в салоні, новий, вже набігав більше трьох тисяч. Що можу сказати об'єктивно. Автомобіль в оновленому кузові виглядає набагато сучасніше. Дизайн мені дуже подобається. Колір автомобіля синій. Коли вибирав колір, то дійшов висновку, що цій машині найкраще підходять кольори чорний, синій та перламутровий. Білий, сріблястий, пісочний, червоний - не те. Синій сподобався найдужче. Можу сказати, що на мою думку автомобіль кращий за Ланос в наступному: солідніший вигляд, сильніший двигун (хоча у Ланоса теж наче є 1.6, але не знаю нічого про нього), просторіший салон і багажник (об'єм - 530 літрів). І головне - зборка не запорізька. Про узбеків, які збирають авто, теж говорять різне, але особисто я на зборку не скаржусь (принаймні так, як скаржаться у деяких відгуках в інтернеті власники запорізьких Ланосів). Правда, скрипи на нерівностях дороги по салону виникають то там, то тут, але я і не тішив себе сподіваннями на те, що такого не буде. Іще недолік - двигун 1.6 шумний, але я все ж таки йому перевагу надав перед двигуном 1.5, оскільки бажав чогось потужнішого. А цей двигун дійсно супер. Близько 2800 км я їздив в обкаточному режимі (до 3000 обертів, на трасі не більше 100 км/год). А потім почав трохи давати жару (правда не більше 4000 обертів). На трасі багато кого обганяю, звісно, що з німцями і японцями не потягаєшся, але машинка плентатись в хвості не любить. Реально на трасі залишив позаду октавію та вектру, правда за останнього думаю, що він просто не дуже хотів зі мною змагатись (а октавія, мабуть це була 1.6, змагання реально програла). Витрата пального як вказують на сайті та в салоні по місту має складати 9, 3 л. Реально після першої заправки вийшло десь 9, 7-9, 8. На даний час я перейшов на Шеллівський V-Power, по місту вдалось досягнути витрати близько 8, 5 л. В салоні автомобіля достатньо просторо, правда, якщо передній пасажир довгорослий, то позаду такий самий довгорослий пасажир може або не вміститись, або почуватиме себе не надто комфортно. Задні сидіння не складаються. Це трошки засмучує, але не псує вцілому враження від машини. Ходова не скажу, що ідеальна, але достатньо хороша як для машини такого цінового діапазону. Не подобається те, що навіть в максимальній комплектації відсутні подушки безпеки та АБС (у Ланосі здається в максимальній комплектації, здається, є одна подушка, у Калині та Пріорі є АБС). Але в цілому, якщо порівнювати з машинами такого цінового діапазону (російські Лади, китайці, ЗАЗовські Ланос, Сенс, Форца), то особисто мій вибір за Нексією. Двигун та коробка в ній корейські, зборка узбекська. Шкода, що нещодавно Азаров обмежив ввезення узбекських авто до трьох екземплярів на рік. Досить непогані робочі конячки тепер (якщо нічого не зміниться) на український ринок не заходитимуть. Плюсы автомобиля: Двигун 1.6 достатньо потужний, ходова відносно м'яка, зовнішній вигляд пристойний, відносно просторий салон та досить просторий багажник, не виникало проблем, пов'язаних зі зборкою Минусы автомобиля: Досить шумний двигун, на нерівностях дороги скрипи в салоні, не складаються задні сидіння Совет покупателю: Вцілому вважаю, що за ці гроші варто брати. Це не росіянин і не китаєць, і тим більше не українець. Ціна дорожча, ніж у Ланоса, але я не вважаю це істотною перешкодою для придбання авто. А якщо хочете брати - поспішіть. Після лімітування ввезення узбекських авто до України їх скоро не стане, директор салону, в якому я брав авто, кілька днів тому казав, що по Україні зараз залишилось близько 2000 автомобілів (я так зрозумів, що це разом Нексія та Матіз), орієнтовно за півроку їх розпродаватимуть, а далі все залежить від взаємовідносин між урядами України та Узбекистану. Обсуждение отзываyarosvityar08 Показать еще 1 Сергей, Вы знаете, не за чем хвастаться Вашими "достижениями" на трассе. Нексию новую знаю, кум такую же купил. Не сказал бы, что она сильно мощная, где-то на уровне Лада-Приора. Ну конечно, 1.6 помощнее будет, чем 1.5, но всё же это не повод для хвастовства. Да кстати, Вы забыли написать, что максимальной мощности в 108 лошадок эта машина достигает при 5800 оборотах. Сравните обороты, при которых достигает максимально мощности та же Октавия 1.6 и всё станет ясно. Далее, безопасность у автомобиля практически никакая, поэтому цену считаю завышенной. Если с Ланосом или ВАЗом сравнить, то Нексия наверное таки чуть получше будет, но я бы на Вашем месте дособирал деньжат, докопил и купил бы лучше новый Акцент. Касательно внешнего вида и обновлённого интерьера, то да, вцелом неплохо, но машина всё-таки рабочая лошадка, чуть-чуть посовременне ВАЗа, и не более. И Вы бы, Сергей, уточнили, с какой машины на Нексию пересели (скорее всего с ВАЗа или ЗАЗа), или она у Вас вообще первая машина, а тогда и понятнее было, под каким углом Ваш отзыв оценивать ОТВЕТИТЬelenS Здравствуйте мне очень понравился Ваш ответ на обсуждении нексии. Может и мне сможете дать дельный совет. Мы новачки, хотим купить машину, но тут как раз и загвоздка.- знакомые предлагают для начала купить б/у авео шевролет, но у нее 120тыс. пробега 2005 года, еще у нас на заметке заз сенс, заз ланос и нексия. Что делать не знаю... ОТВЕТИТЬroachic 2010 року мій батько придбав нексію за 69 000 (майже мінімальна комплектація). За 1.5 роки нормальної експлуатації проблем нема. Але при покупці авто даної цінової категорії слід враховувати, що необхідно буде її трохи доопрацювати: ставити захист картера, усилити задні пружини, при можливості - і передні, перевірити усі болтові зєднання (підтягнути), відрегулювати світло.. Короче кажучи, ще влізете в копієчку. Тому на це потрібно теж звернути увагу. Але нове авто краще, ніж б/в. -1ОТВЕТИТЬyarosvityar08 И ещё одно: а не рано ли Вы обороты машине давать стали. Я бы всё-таки на Вашем месте до 5000 км пообкатывал бы её. ОТВЕТИТЬ |
Автобазар InfoCar.ua
Daewoo Nexia
2.900$
2007
41.000 км
Daewoo Nexia
2.900$
2007
41.000 км
Daewoo Nexia
2.900$
2007
41.000 км
смотреть всеобъявления |