Модельный ряд Daewoo

Отзыв о Daewoo Nexia 2011 года


Автомобиль: Daewoo Nexia N150 2011 г.в., седан, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 3100 км, двигатель - 1.6 бензин
Автор: Сергій (Украина, Черкассы)   02.11.2011
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 5
Общая оценка4.0

Автомобіль придбав у вересні 2011 року в салоні, новий, вже набігав більше трьох тисяч. Що можу сказати об'єктивно. Автомобіль в оновленому кузові виглядає набагато сучасніше. Дизайн мені дуже подобається. Колір автомобіля синій. Коли вибирав колір, то дійшов висновку, що цій машині найкраще підходять кольори чорний, синій та перламутровий. Білий, сріблястий, пісочний, червоний - не те. Синій сподобався найдужче. Можу сказати, що на мою думку автомобіль кращий за Ланос в наступному: солідніший вигляд, сильніший двигун (хоча у Ланоса теж наче є 1.6, але не знаю нічого про нього), просторіший салон і багажник (об'єм - 530 літрів). І головне - зборка не запорізька. Про узбеків, які збирають авто, теж говорять різне, але особисто я на зборку не скаржусь (принаймні так, як скаржаться у деяких відгуках в інтернеті власники запорізьких Ланосів). Правда, скрипи на нерівностях дороги по салону виникають то там, то тут, але я і не тішив себе сподіваннями на те, що такого не буде. Іще недолік - двигун 1.6 шумний, але я все ж таки йому перевагу надав перед двигуном 1.5, оскільки бажав чогось потужнішого. А цей двигун дійсно супер. Близько 2800 км я їздив в обкаточному режимі (до 3000 обертів, на трасі не більше 100 км/год). А потім почав трохи давати жару (правда не більше 4000 обертів). На трасі багато кого обганяю, звісно, що з німцями і японцями не потягаєшся, але машинка плентатись в хвості не любить. Реально на трасі залишив позаду октавію та вектру, правда за останнього думаю, що він просто не дуже хотів зі мною змагатись (а октавія, мабуть це була 1.6, змагання реально програла). Витрата пального як вказують на сайті та в салоні по місту має складати 9, 3 л. Реально після першої заправки вийшло десь 9, 7-9, 8. На даний час я перейшов на Шеллівський V-Power, по місту вдалось досягнути витрати близько 8, 5 л. В салоні автомобіля достатньо просторо, правда, якщо передній пасажир довгорослий, то позаду такий самий довгорослий пасажир може або не вміститись, або почуватиме себе не надто комфортно. Задні сидіння не складаються. Це трошки засмучує, але не псує вцілому враження від машини. Ходова не скажу, що ідеальна, але достатньо хороша як для машини такого цінового діапазону. Не подобається те, що навіть в максимальній комплектації відсутні подушки безпеки та АБС (у Ланосі здається в максимальній комплектації, здається, є одна подушка, у Калині та Пріорі є АБС). Але в цілому, якщо порівнювати з машинами такого цінового діапазону (російські Лади, китайці, ЗАЗовські Ланос, Сенс, Форца), то особисто мій вибір за Нексією. Двигун та коробка в ній корейські, зборка узбекська. Шкода, що нещодавно Азаров обмежив ввезення узбекських авто до трьох екземплярів на рік. Досить непогані робочі конячки тепер (якщо нічого не зміниться) на український ринок не заходитимуть.

Плюсы автомобиля: Двигун 1.6 достатньо потужний, ходова відносно м'яка, зовнішній вигляд пристойний, відносно просторий салон та досить просторий багажник, не виникало проблем, пов'язаних зі зборкою

Минусы автомобиля: Досить шумний двигун, на нерівностях дороги скрипи в салоні, не складаються задні сидіння

Совет покупателю: Вцілому вважаю, що за ці гроші варто брати. Це не росіянин і не китаєць, і тим більше не українець. Ціна дорожча, ніж у Ланоса, але я не вважаю це істотною перешкодою для придбання авто. А якщо хочете брати - поспішіть. Після лімітування ввезення узбекських авто до України їх скоро не стане, директор салону, в якому я брав авто, кілька днів тому казав, що по Україні зараз залишилось близько 2000 автомобілів (я так зрозумів, що це разом Нексія та Матіз), орієнтовно за півроку їх розпродаватимуть, а далі все залежить від взаємовідносин між урядами України та Узбекистану.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

yarosvityar08  

Сергей, Вы знаете, не за чем хвастаться Вашими "достижениями" на трассе. Нексию новую знаю, кум такую же купил. Не сказал бы, что она сильно мощная, где-то на уровне Лада-Приора. Ну конечно, 1.6 помощнее будет, чем 1.5, но всё же это не повод для хвастовства. Да кстати, Вы забыли написать, что максимальной мощности в 108 лошадок эта машина достигает при 5800 оборотах. Сравните обороты, при которых достигает максимально мощности та же Октавия 1.6 и всё станет ясно. Далее, безопасность у автомобиля практически никакая, поэтому цену считаю завышенной. Если с Ланосом или ВАЗом сравнить, то Нексия наверное таки чуть получше будет, но я бы на Вашем месте дособирал деньжат, докопил и купил бы лучше новый Акцент. Касательно внешнего вида и обновлённого интерьера, то да, вцелом неплохо, но машина всё-таки рабочая лошадка, чуть-чуть посовременне ВАЗа, и не более. И Вы бы, Сергей, уточнили, с какой машины на Нексию пересели (скорее всего с ВАЗа или ЗАЗа), или она у Вас вообще первая машина, а тогда и понятнее было, под каким углом Ваш отзыв оценивать

ОТВЕТИТЬ  
elenS  

Здравствуйте мне очень понравился Ваш ответ на обсуждении нексии. Может и мне сможете дать дельный совет. Мы новачки, хотим купить машину, но тут как раз и загвоздка.- знакомые предлагают для начала купить б/у авео шевролет, но у нее 120тыс. пробега 2005 года, еще у нас на заметке заз сенс, заз ланос и нексия. Что делать не знаю...

ОТВЕТИТЬ  
roachic  

2010 року мій батько придбав нексію за 69 000 (майже мінімальна комплектація). За 1.5 роки нормальної експлуатації проблем нема. Але при покупці авто даної цінової категорії слід враховувати, що необхідно буде її трохи доопрацювати: ставити захист картера, усилити задні пружини, при можливості - і передні, перевірити усі болтові зєднання (підтягнути), відрегулювати світло.. Короче кажучи, ще влізете в копієчку. Тому на це потрібно теж звернути увагу. Але нове авто краще, ніж б/в.

-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
yarosvityar08  

И ещё одно: а не рано ли Вы обороты машине давать стали. Я бы всё-таки на Вашем месте до 5000 км пообкатывал бы её.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Після вже 7000 пробігу хочу додати наступне. У автомобіля є ряд недопрацювань по дрібницях. Так, наприклад, у дворників надто довгий як на мене інтервал у першому положенні. В кліматичній системі немає функції, що дозволяла б одночасно обдувати і салон, і вітрове скло - навіть у Матіза така функція є. Не розумію чому, але занадто сильно потіє скло при включеному обігрів салону - на попередній машині (ВАЗ) це проявлялось далеко не так сильно. А можливо це дається взнаки відсутність функції одночасного обдуву салону і скла. Найболючіша проблема - замки передніх дверей. Зимою в мене вони то по черзі, то обидва разом або не відкриваються, або не закриваються. Сигналку натиснув, всі двері відкрились, а водійська, наприклад, ні. Або передня пасажирська. І при цьому буває, що можна принаймні ключем відкрити. А буває і ключу не піддається. А що найнеприємніше - воно підглючує періодично. Вже рази три заїздив на станцію - вони пробують - все гаразд. Ну змазали замки, а міняти не бажають. А я поїздив - знову проблема виникає. Що робити? Може в когось таке ж було?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

elenS, вважаю, що б/у це завжди б/у. Тим більше, якщо 120 тис. км пробігу. До цього в мене була б/у машина і я собі сказав: брати лише нову. Про порівняння ЗАЗу і Нексії можу сказати, що ЗАЗ - це ЗАЗ. Багато нарікань чув на нашу запорізьку зборку. Автолюбителі в основному кажуть, що Ланос до 2008 року, тобто польської зборки, і після 2008 року - це зовсім різні машини. Нексія - це не шик. Як і в будь-якій "бюджетній" машині (до бюджетних я відношу і ЗАЗи, і Нексію, і ВАЗи, і китайців, і навіть Авео) є недоліки по дрібницях, я про них писав. Але що основне - досить представницький вигляд машини (зокрема, у порівнянні з Ланосом і Сенсом), добра ходова, приємний, як на такі гроші, салон, місця в ній точно більше, ніж у Ланосі чи Сенсі, багажник 530 літрів. А при двигуні 1.6 потіжність до 109 кінських сил, у того ж Ланоса здається 86 к. с. Можна взяти і 1.5 - десь на півтора літра менше їстиме бензину, але особисто я брав 1.6, так як для мене динаміка - один з основних показників машини. А динаміка в неї чудова як для такого автомобіля. Єдиний нюанс - машина легенька, так що треба з розумом обирати швидкість. Я то на ній і 140-150 їздив, але на дорозі типу Київ - Одеса. Одразу попереджу: щодо засобів безпеки машина гола. Ні подушок безпеки, ні АБС в машині немає навіть у максимальній комплектації. Для мене це вирішальної ролі не зіграло, так як у АБС, якщо немає інших систем (EBV, ESP тощо) - є свої недоліки, наприклад, при гальмуванні на мокрій дорозі. Щодо Авео, то та

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

там можуть бути і АБС, і одна-дві подушки безпеки, але я не знаю, чи є це в автомобілі 2005 року випуску. Плюс знову ж таки, як любитель динаміки я категорично проти 8-клапанного двигуна (у Нексії 1.6 - 16 клапанний двигун). Основне - які Ваші пріоритети. 1. Динаміка чи економія. 2. Більші чи менші ризики (в нових машинах теж можуть вилазити деякі поломки, але ж ризик таких поломок менший, ніж у тій, що пройшла 120 тисяч, крім того, як не як є гарантія. Мені наприклад, по гарантії без проблем усунули проблему із замками, а про гарантійне ТО я б чогось особливо страшного не сказав би, хоча у відгуках часто лякають неякісним та дорогим ТО - маю на увазі не Нексію, а взагалі відгуки про різні машини). Тому обирати Вам. Із того переліку, що Ви навели - Авео 2005 року, ЗАЗи та Нексія, я особисто віддаю перевагу Нексії. Якщо є більші гроші - можна подумати про щось інше, наприклад Хюндай Акцент, мінімальна ціна 122 тис. грн. А якщо бюджет покупки 10-12 тис. доларів - я за Нексію.

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Daewoo Nexia: Бюджетный интернационал
Бюджетный интернационал

Есть продукты с приставкой «лайт», проще говоря, облегченные. Одни обещают сохранить фигуру, другие – наполнить легкие безвредным дымом. На деле они суррогат свойств и ощущений, рождаемых заменителями и подсластителями. То есть дым и правда настоящий, а вот вкус у него весьма условный.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Daewoo

Daewoo Nexia 2007 Daewoo Nexia 2.900$ 2007 41.000 км
Daewoo Nexia 2007 Daewoo Nexia 2.900$ 2007 41.000 км
Daewoo Nexia 2007 Daewoo Nexia 2.900$ 2007 41.000 км
смотреть все
объявления